حضور در عرصه انتخابات نباید زمینه ساز اختلاف در حوزه انتخابیه شود

     انتخاب 94 نی ریز و استهبان

        

امام جمعه استهبان: بررسی احراز صلاحیت ها روال قانونی و طبیعی است وعدم احراز صلاحیت برخی از داوطلبان جهت کاندیداتوری، توهین به شخص یا جناح خاصی نیست.

 حجت الاسلام والمسلمین خاوری ضمن بیان اینکه بحث های انتخاباتی مدتهاست که شکل گرفته و شروع شده افزود: انتخابات مجلس خبرگان رهبری ومجلس شورای اسلامی هر دو از اهمیت بسزا و قابل توجه ای برخوردار است که با ثبت نام از داوطلبان وارد مرحله جدیدی شده و تمام توجهات متوجه مسئله انتخابات است.

وی ادامه داد: تعدادی در سطح استان جهت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و تعداد نسبتا زیادی هم برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه استهبان و نیریز ثبت نام کرده اند.

امام جمعه استهبان با اشاره به اینکه کلیه داوطلبان می بایست با شرایط قانونی سنجیده شده و صلاحیت آنان احراز شود اظهار داشت: بررسی احراز صلاحیت داوطلبان طبق روال قانونی امری طبیعی بوده و عدم احراز صلاحیت برخی از داوطلبان جهت کاندیداتوری،  توهین به شخص یا جناح خاصی نیست.

وی ضمن تشکر از کسانی که احساس مسئولیت کرده اند و پا به میدان گذاشته اند تاکید کرد: حضور در عرصه انتخابات نباید زمینه ساز  اختلاف شود، این اتحاد و برادری که بین دو شهرستان استبهان و نی ریز وجود دارد باید حفظ شود و از همه کاندیداها و طرفدارانشان می خواهم ضمن توجه به مسئله اتحاد از بحث های  سیاسی، جناحی و قومی پرهیز نمایند چرا که انتخابات خود یک امتحان است و انشاالله از آن سربلند بیرون خواهیم آمد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

[ یک شنبه 6 دی 1394برچسب:نی ریز, استهبان, مجلس, انتخابات, آباده, مشکان,قطرویه,

] [ 23:6 ] [ . ]

[ ]